Tråd: Kviser
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-07, 19:47   #33
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Kviser

Opprinnelig lagt inn av Frøya, her.

èn ting til: jeg er så lei av å få medisiner som bare skal virke for den ene eller andre tingen: kviser, infeksjoner, mageproblemer etc. Det er alltid noe.
-F

Det er nettopp dette jeg sikter til Frøya!
Skulle også sitere det du skrev i forrige innlegg, men jeg får ikke til det...

Går en til hudlege og hudterapeut kan en svi av mange kroner, og få mer eller mindre effektive produkter både innvortes og utvortes, i tillegg til utvendig behandling.
Men jeg tror ikke akkurat at hudlegene er så ivrige til å samarbeide med endokrinologer, bare for å ta et eksempel.

Og alle som har benyttet seg av hudleger og hudterapeuter har hørt det meste om hva som skjer for folk som får kviser... Men det er liksom ikke noen god forklaring på hvorfor jeg har det og ikke venninnene mine...
De lever ikke akkurat så sunt, de har mye stress i livet, og har alt annet enn lavkarbokosthold.

Skulle gjerne hatt en dypere og mer sammenhengende forklaring på dette.
De sier jo at kviser er veldig typisk for PCO, så om en ikke har det, (eller i hvert fall ikke får den diagnosen...og ikke har alle symptomene...) hva har vi da?

Det er tydelig at det er arv inne i bildet for min del. Og de fleste av oss har andre hormonubalanser.

Kom gjerne med flere innspill!

Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat