Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-04, 17:27   #816
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

ER jeg en god mor i dag eller ER jeg en god mor? Jeg må samle på slike følelser. Nok av de dagene jeg føler meg som en elendig, sliten mor.

Vi har hatt en LANGSOM dag. Ingen aktiviteter, bursdager, besøk eller annet. Vi lå lenge, og spiste tacosalat til frokost. Jeg ryddet her mens barna lekte med lego (papsen på elgjakt). Så reiste vi og handlet diverse, og vi spiste lunsj på café. Så har barna lekt ute i skogen "vår", mens jeg har gjort unna mer inne. Nå sitter de i badekaret, uten taklampa på, bare masse stearinlys, badebobler, Herborg Kråkevik på cd-spilleren og blåbærjuice i høye glass med sugerør. De koser seg glugg i hjel. Etterpå skal vi klippe negler, smøre med krem, føne hår, sette på pysjen og spise ostesufflé. Ekte jentedag! Og til slutt skal de krype fornøyde i seng på nyvaskede rom med rent sengetøy.

Dette er LYKKEN!