Hei Kromkari. Dette høres kjempeflott ut. Skal følge ditt eksempel når jeg kommer så langt. Som Torkil sier så er det viktig å bli sin egen kostholdsekspert
Opprinnelig lagt inn av komkari, her. Jeg har hatt, og har nå pause i forbindelse med ketolysekuren. (Denne "pausen" vil nok forbli mitt kosthold.) Har ikke fulgt noen navngitt diett, men bare redusert på fettet og økt til alle slags grønnsaker og bær. Har spist lite frukt fordi jeg kjenner at jeg får sug av det. Spiser litt Fiberrik, Fiber Pluss knekkebrød, FiberSund og Yoplait Yoghurt 0,1 og 0 %. ( En vanlig brødskive en sjelden gang i godt selskap.) For meg fungerer dette veldig bra og jeg trives med kostholdet. Vekten har ikke gått opp, men heller et par kilo ned. (De en går opp når en slutter å være i ketose.) Jeg tar ikke noe måltid med oppkarbing slik EAT praktiserer. Det har aldri fungert for meg. Jeg faller da lett tilbake til gamle synder! Det fungerer jo for noen, så det er lov å prøve, - kanskje det går greit for deg? Håper du finner et kosthold som du føler deg vel med og synes er greit å ha i fortsettelsen. Det er alfa og omega for å bevare vekttapet. Lykke til!
Opprinnelig lagt inn av komkari, her.
Jeg har hatt, og har nå pause i forbindelse med ketolysekuren. (Denne "pausen" vil nok forbli mitt kosthold.) Har ikke fulgt noen navngitt diett, men bare redusert på fettet og økt til alle slags grønnsaker og bær. Har spist lite frukt fordi jeg kjenner at jeg får sug av det. Spiser litt Fiberrik, Fiber Pluss knekkebrød, FiberSund og Yoplait Yoghurt 0,1 og 0 %. ( En vanlig brødskive en sjelden gang i godt selskap.) For meg fungerer dette veldig bra og jeg trives med kostholdet. Vekten har ikke gått opp, men heller et par kilo ned. (De en går opp når en slutter å være i ketose.) Jeg tar ikke noe måltid med oppkarbing slik EAT praktiserer. Det har aldri fungert for meg. Jeg faller da lett tilbake til gamle synder! Det fungerer jo for noen, så det er lov å prøve, - kanskje det går greit for deg? Håper du finner et kosthold som du føler deg vel med og synes er greit å ha i fortsettelsen. Det er alfa og omega for å bevare vekttapet. Lykke til!