Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-07, 09:43   #28
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: 1 år på Atkins - og så oppdaget jeg dette !!

Ey ok... Det var dyrt. ja. Nå tror jeg Heggeli er unikt for å ha driti seg så realt ut med testtakningene sine.
Jeg tok ripe- og blodprøver for å finne ut av dette for noen år siden, og jeg synes testresultatene var veldig tvedydige.
Måten jeg gjorde det på kosta meg ikke så mye, men så tok jeg bare blodprøvene på mitt legekontor, og de sendte det til analyse.
Vanlig egenandel for timen, rundt 250 for testakningen.
Jeg vet ikke hvor nøyaktig dette var, en stund siden også som sagt.
Men veldig bra for deg om du har funnet ut av en del ting som gjør forskjell for deg nå!
Jeg måtte føle meg veldig fram over lang tid for å finne ut hva jeg tålte eller ikke.
Som ren melk, hvete, noen type frukter, og de fleste type nøtter er fyfy for meg.
Så jeg vil si at det jeg satt igjen med etter allergitestene var følelsen av å bli fortalt ting jeg enten allerede visste, eller som ikke stemte. (Tvedydig utslag på generell matallergi, ikke utslag på laktose, noe som tydeligvis er littegrann feil, utslag på pelsallergi, utslag på pollen generelt).

Men som Kristian sier her, så skal man f.eks ha ganske bra med laktoseintoleranse før det gjør utslag.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat