Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-04, 18:55   #22
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg har stemt Atkins alle 6-7 gangene. Fordi jeg ønsker å synliggjøre at dette er noe jeg tror på. Å stemme Lindberg da blir for meg helt feil.....ikke fordi jeg ikke tror på Fedon, for det gjør jeg. Hovedsaken er vel heller ikke om stemmene kommer til Lindberg eller Atkins, - eller South Beach, men til LAVKARBO. Men hvis vi som bruker Atkins sine ideer i matstellet vårt ikke stemmer Atkins, - hvordan kan vi da synliggjøre og forstå folk til å skjønne at det ikke er farlig eller kjedelig slik det står i avisa ??? Vi må jo stå fram for å få folk til å se at det ER noen som spiser sånn og at det funker ...
.....mener jeg da.....