Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-04, 05:03   #42
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Lise

Kristian: Skjønner frustrasjonen din! Kansje det kan være en ide å gi utblandet juice i stedet hvis hun vil gi noe annet enn vann (kompromiss) da er det i hvertfall naturlig fruktsukker og ikke raffinert farin... Smaker bedre enn saft! (Meieriene sin selvfølgelig... ) Det får vår pode å drikke i alle fall...

Ang. brød så er jeg forsåvidt enig med deg, men det kommer jo an på hva man har på de grove skivene... Om en serverer et måltid med skive, syltetøy og saft/juice/vann så er det ikke mye proteiner i måltidet.... (Vi gir Lindbergbrød med leverpostei )

Takk for tipset med juice og vann, gutten drakk som bare det han
Pålegget hos oss er stort sett sunt. Men av og til kommer min kone med nugatti

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat