Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-04, 12:38   #44
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Hei Guro!

Det er noe som heter Hormonklinikken i Oslo, og jeg tror Aker sykehus har endokrinologiavdeling. Jeg vet ikke noe om noen av dem dessverre. Jeg har vært hos endokrinolog (hun er pensjonert nå), men det var ikke noen positiv opplevelse. Hun virket ikke som om hun visste stort om hypotyreose, hun jobbet tydeligvis mest med diabetes og fokuserte på det. Da stoler jeg mer på legen min på Balder-klinikken. Jeg har snakket med ham om endokrinolog også, men han mente at det ikke var noen vits foreløpig fordi vi kom til å fikse ting med kosthold, medisiner og kosttilskudd.

Jeg har gått til Helge Oftebro også, for noen år siden. Han vet veldig mye om stoffskiftesykdom, jeg vet faktisk ikke om han er endokrinolog, men i alle tilfelle er det SINNSSYKT dyrt å gå til ham (tror han tar et par tusen for en halvtimes konsultasjon nå... ).

Kan du ikke snakke med Roald Strand? Han vet sikkert om noen endokrinologer, tror du ikke det?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat