Du hadde ikke lest boka da, før du begynte på Atkins. For hadde du lest boka, så hadde du sikkert sett at Atkins IKKE er bare fett, kjøtt egg og rømme etc. Du gikk nok ikke på Atkins den gangen nei. Du brøt nemlig med en av Atkins viktigste prisnipper: Atkins sier du skal spise minst 20 gram karbohydrater pr dag. og hovedvekten av disse SKAL bestå av grønnsaker. Grønnsaker er på Atkins (som det er på Ketolysekuren) en av de viktigste forutsetningenen for å lykkes. Det står også at du skal være forsiktig med rømme, fløte og meieriprodukter. At du hadde utslag på stix betød ikke annet enn at du fikk i deg mye fett. Stixen viser bare hva som skjer i urinen din. Den viser ikke hvor fettet kommer fra. Ketose er en kostbar forbrenning for kroppen og du trenger alle enzyene og mineralene som finnes i grønnsakene. Mitt råd til deg nå er å lese boka "Slank med Ketolysekuren" grundig før du begynner. Da vil du skjønne hvordan og hvorfor kuren virker. Å ikke lese boka skikkelig først er som å kjøre bil uten lappen - det ender som regel i grøfta ! I følge vekt og høyde er du ikke srælig overvektig - og det er desto vitigere at du virkelig følger reglene om du skal lykkes ! Lykke til videre - dette klarer du !! Hm... Nei, det er riktig det at jeg ikke hadde lest boka. Men jeg leste om Atkins i Bailine-boka. (for de som har hørt om den) Der sto det en oversikt over Atkins og flere dietter bl.a. Det sto der at den første uka skulle man ikke ha i seg mer enn 8g karb. Jeg leste det mange ganger, og forsto det som 8g i løpet av hele uken. Ikke hver dag. Men men... Der ligger vel forklaringen. Men er det sånn at jeg kan ha et kalorioverskudd, men likevel gå ned i vekt? For det er jo ganske mye kalorier i fett. Fikk hentelappen til pakken i posten i går, så i morgen er det rett på posten etter jobb og dra hjem og pugge boka... Gleder meg!