Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-07, 14:24   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrift for et sunnere kosthold.

Flott innlegg med mye for tankene !

Lykke til videre på veien mot en blodtrykkmedisinfri hverdag.
Kan nevne at min stefar kunne slutte med sine blodtrykk medisiner etter 15 år - fordi han gikk over til Lindberg kosthold. Han ble også kvitt sin diabetes II. han gjorde dette etter råd fra lege og etter årevis med mas fra meg - (Men han fant ut av det helt selv da stabukken)

Dessverre har han begynt å tvile på dette kostholdet (helt utrolig, siden det har hjulpet så mange inkludert ham selv) på grunn av en uttalelse fra en ernæringsfysiolog i et eller annet tidsskrift for diabetikere.... Jeg jobber på harde livet for å få ham til å fortsette med Lindberg kost !