Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-07, 12:19   #27
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk
Angry

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

Opprinnelig lagt inn av Sondre, her.

Presset er høyt for den siste å slutte (han har akkurat begynt å jobbe hos oss).

Så hyggelig det må være for han å begynne i ny jobbe hos dere da, så varmt som dere tydeligvis mottar han?

Jeg ville trodd at mennesker som er her inne vet litt om hva det vil si å bli stigmatisert, enten pga utseende, eller fordi de velger en annen livsstil en flertallet og ekspertene. Likevel er man så sneversynte og lite villige til å la folk ha sine feil og mangler på andre områder!

Ja, jeg som alle andre røykere vet selvfølgelig at det er farlig å røyke. Samtidig vet jeg også at den kosten jeg spiste før også var farlig for meg, og jeg vet enda mer om det nå. Og det går en masse folk rundt og spiser ting som ikke er bra for de, uten at arbeidskollegaeneman presser de til å spise sunnere eller noe annet! Men der er liksom helt ok å fortelle røykrere hvor utrolig dumme og ignorante de er!

Selvfølgelig kommer jeg til å slutte å røyke en dag, men akkurat nå er det bedre for den mentale delen av meg å røyke. Og jeg har jo lagt om mye av livet mitt, og kuttet ut mange andre ting som er skadelig, som i det lange løp faktisk har forvoldt mer skade på kroppen min enn det røyken har.
Og hva med han nye kollegaen? Hva vet dere om resten av livet hans, hvorfor han røyker? Og hvem har opphøyet dere til herskere over folks helse? Fei for deres egen dør!

Forøvrig er jeg enig i at Level bare gjør vondt i halsen... men jeg røyker også vanligvis marlboro (light), og den er mindre parfymert enn Prince, så jeg tror det er grunnen.