Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-07, 16:44   #14
nunno
Juniormedlem

nunno sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Kvinnherad
nunno er på en erverdig vei

Sv: Opphold på helseklinikk

Ref. Amo Heter kostholdet dere spiser noe spesiellt? Har du lært noe "revolusjonerende", eller noe du ikke har tenkt over før? Sover du godt? Hva gjør dere på "fritiden", altså når dere ikke spiser,trener eller sover? :knegg:

hei hei

kostholdet heiter nesten det same som staden me er på, Alm for alminnelig mat

Så masse revolusjonerande har eg vel eigentleg ikkje lært ennå, men det sig inn litt etterkvart Fordelen no, er at me har undervisning og lærer mykje om korleis kroppen og systemet vårt virkar, spesielt korleis me reagerer på ulike tilsetningstoff, slik som eks Aspartam (E-951) dette er rett og slett utruleg dårleg for insulinproduksjonen vår, og det er betre å bruke litt sukker.. Det er faktisk betre å drikka vanleg brus av og til enn å drikka ligth brus Og så lærer me om vitaminer og mineraler, nyttig å ta med seg det også.....
Søvn vert det rikeleg av for det er jo ikkje så mykje å ta seg til med, og når kvelden kjem er ein faktisk ganske så trøytt..
Og så er eg faktisk byrja å strikka medan eg ser på TV må vera litt effektiv veit du, og samstundes klarar eg kansje å byta ut litt dårlege vanar med gode vanar
Ein vane som eg håpar å klare å ta med meg er spaserturen om morgonen, det gir rett og slett ein kjempegod følelse resten av dagen..