|
Sv: Hei Gerd!
Siste dag før slankekuren og jeg tømmer skap og fryser for fristelser. Rett i den menneskelige søppelkverna...MEG. Herregud sånt sukkerbehov jeg har! Regner med at de første 3-5 dagene blir preget av abstinenser. Har nettopp spist en hel "Almondy" kake.
Da jeg tok Atkins i 2004, spiste jeg mye bedre enn nå. Hadde et kosthold som ville få Statens Ærnæringstilsyn til å juble. Grovt hjemmebakt brød, skummet melk, lettmargarin og normalt store middager. Og avvenningen fra karbohydratene ble jamen tøff nok da. Lurer på hvordan det går nå, som jeg spiser noe med sukker HVER dag. Godter, kaker osv osv.
Hvis sukkerinntaket er stort, så blir vel abstinensene større? Blir vel klaging de neste dagene tenker jeg.
Takk for PM Gerd, jeg griner vel etter kaker imorra tenker jeg
Torkild: Jeg skal til legen mandag og få stoffskiftet kontrollert. Har brukt medisin mot lavt stoffskifte siden 2000. Skal ta de blodprøvene du anbefaler. Kolesterol osv. Kan jeg begynne ketolysekuren torsdag og gå til legen etter 4 dager? Jeg vet ikke om jeg ORKER å vente til tirsdag med å starte!
|