Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-07, 21:15   #14
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg ikke ned?

Opprinnelig lagt inn av Matvrak, her.

Om du leser så mye i boken som det anbefales i de ulike trådene her inne, skal jeg love deg at du går ned kun ved å gjøre dette! Da trenger du ikke engang tenke over hva du spiser..

Man kan dessverre ikke lese seg slank, så vidt jeg vet! Men kunnskap kan gjøre det mye lettere å skjønne hva man gjør riktig og hvor man evt. gjør feil.
Å anbefale å lese i boken betyr vel iblandt at man (jeg) MENER AT SVARET STÅR I BOKEN. Lesing anbefales vi ikke for å være stygg, men får å gi tips om hvor man kan lese om svaret på spørsmålet i tillegg til de svar vi gir. Noen spørsmål bærer preg av at man enda ikke har satt seg inn i kostholdsfilosofien.
Hvis man leser døgnet rundt og ikke spiser mens man leser, blir det selvfølgelig store vekttap.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat