Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-07, 02:41   #19
Nattesjel
Medlem

Nattesjel sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Quebec, Canada
Alder: 43
Nattesjel er ny på veien

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

*kan ikke dý seg med å poste i røyke-tråden heller*

Jeg vokste opp med foreldre som begge to røkte. Min far sluttet å røyke da han var rundt 45 eller sånt no, og han sluttet på dagen uten å se seg tilbake, og uten noen form for problemer. Nå skal det nevnes at han faktisk enda snuser da, men ikke mye.

Min mor har prøvd å slutte utallige ganger, nå skal hun vistnok på hypnose til uka for å prøve å slutte. Jeg vet ikke om jeg tror det kommer til å fungere med henne. Ikke at jeg ikke har tro på at hypnose kan funke, det tror jeg, men jeg tror ikke det kan hjelpe absolutt alle mennesker. Håper hun kommer ut på den positive siden av ting da.

Da kjæresten min var 4 år gammel døde moren hans av lungekreft, nettopp pga. røyking. Selv om jeg alltid har sagt at jeg aldri kommer til å røyke så ble den beslutningen bare enda sterkere når jeg fikk vite det...

Jeg forstår jo godt at folk syns det er vanskelig å slutte å røyke, men når jeg tenker på hvor skadelig det er og hvor mange rundt dem som kan ta skade av det også (ikke bare "passiv-røyking"-messig, men tap av familie-medlem, eller vedvarige skader, etc...), så blir min forståelse minsket... det er faktisk mange mennesker rundt røykerne som er veldig glad i dem, og som ikke vil se noe fælt skje med dem...

... også er det jo så veldig enkelt å si "jammen det skjer ikke med meg."
Har hørt den ett par ganger fra foreldre selv når jeg var yngre....

.•¨¯`•.•¨¯`•. Min Journal .•¨¯`•.•¨¯`•.

Nattesjel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat