Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-04, 14:17   #12
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Zoë

Det er masse små, forstyrrende tanker som flyr rundt i hodet på meg når jeg er sammen med andre. "Hvordan ser jeg egentlig ut bakfra i denne buksa?", "Skulle tatt på meg en svart genser, ser sikkert ekstra stor ut i denne lyseblå...", "Åh, hun var tynn... Hun tror sikkert at jeg er veldig lat, og ikke eier selvkontroll."
Og alle disse tankene får meg til å føle meg så UFRI.

Et flott innlegg du har skrevet Zoe! Jeg vil bare si at de følelsene du beskriver, om det å være sammen med andre, er du ikke alene om å ha. Å sammenligne seg med andre er veldig vanlig, og det å tenke på hvordan man ser ut det og det antrekket...

Fint at du klarer å sette ord på følelsene dine i hvert fall! Ofte hjelper det nok til å komme seg videre!

Jeg hadde ikke klart meg uten alle de flotte menneskene her på Karrbojunkie! jeg har prøvd å slanke meg i 5 år! Uten hell....

Først når jeg fikk masse hjelp fra Nille, Guro, MHM, Anne, HP, Lise og alle de andre, så skjønte jeg hva som måtte til! Og jeg er endelig i mål!

Det mest deilige av alt er at jeg ikke føler at jeg skal falle tilbake i gamle spor igjen...

Sånn har det alltid vært før. Jeg har gått ned de 5 eller 10 kg jeg har ønsket, og innbilt meg at jeg kan begynne å spise sjokolade og drikke cola hver dag igjen uten å legge på meg....

Jeg vil i hvert fall ønske deg lykke til videre! Og du: Kommer du på "karbojunkie-julebord" eller??

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat