Opprinnelig lagt inn av Zoë
Det er masse små, forstyrrende tanker som flyr rundt i hodet på meg når jeg er sammen med andre. "Hvordan ser jeg egentlig ut bakfra i denne buksa?", "Skulle tatt på meg en svart genser, ser sikkert ekstra stor ut i denne lyseblå...", "Åh, hun var tynn... Hun tror sikkert at jeg er veldig lat, og ikke eier selvkontroll."
Og alle disse tankene får meg til å føle meg så UFRI.
Et flott innlegg du har skrevet Zoe! Jeg vil bare si at de følelsene du beskriver, om det å være sammen med andre, er du ikke alene om å ha. Å sammenligne seg med andre er veldig vanlig, og det å tenke på hvordan man ser ut det og det antrekket...
Fint at du klarer å sette ord på følelsene dine i hvert fall! Ofte hjelper det nok til å komme seg videre!
Jeg hadde ikke klart meg uten alle de flotte menneskene her på Karrbojunkie! jeg har prøvd å slanke meg i 5 år! Uten hell....
Først når jeg fikk masse hjelp fra Nille, Guro, MHM, Anne, HP, Lise og alle de andre, så skjønte jeg hva som måtte til! Og jeg er endelig i mål!
Det mest deilige av alt er at jeg ikke føler at jeg skal falle tilbake i gamle spor igjen...
Sånn har det alltid vært før. Jeg har gått ned de 5 eller 10 kg jeg har ønsket, og innbilt meg at jeg kan begynne å spise sjokolade og drikke cola hver dag igjen uten å legge på meg....
Jeg vil i hvert fall ønske deg lykke til videre! Og du: Kommer du på "karbojunkie-julebord" eller?? 
|