04-02-07, 16:07
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
|
Sv: Ønsker noen tips...
Opprinnelig lagt inn av Traxior, her.
På førstkommende mandag så starter jeg mitt nye liv, men jeg trenger noen tips/råd.
Jeg veier nå 139 kg hvorav vann er satt til 71 kg og fett er 22 kg for mye. Selvsagt er det individuelt, men siden vannmengden er så stor, er det dermed stor sjans for at jeg vil ha en for rask vektnedgang med ketolyse? (Tenker på iht mentalitet og løs hud.)
(Vektnedgangen er individuell og avhenger av kjønn, og ikke minst om du har slanket deg mye fra før eller aldri før. Menn som aldri har slanket seg før går mest ned, kvinner som skal på N´te kur minst. MEN rekodrene på 113 og 103 kg med ketolysekuren innehas av to jenter)
Jeg er også blodgiver, og pleier å være meget avhengig av å få i meg sukker etter jeg har tappet blod. Hva er alternativet for det på ketolyse? (Skal tappe blod en gang i uken 3 uker fremover)
( Det er mineralvann (Volum) ikke sukker du er avhengig av etter tapping)
Og hvordan er nikotintyggegummi å bruke på ketolyse? Strengt forbudt, eller går det? (hvis det ikke går, alternativer annet enn plaster?)
(OK med nicotintyggis - men det er jo seigpining som holder deg avhengig av nicotin - men selvfølgelig er det bedre enn røykens 4000 kjemiske stoffer)
Og til slutt så hadde det vært vakkert med noen ukesmenyer. Jeg prøver å sette opp, men finner det vanskelig uten at det koster meg altfor mye penger som jeg ikke har..
Hva mer.. Jo, alternativer til ketolysepillene? (har ikke mulighet til å betale med visa for øyeblikket, bor forøvrig i Moss)
(Alternativet er å vente til du får råd til tablettene, jeg anbefaler deg ikke å starte uten, spesiellt ikke når du samtidig skal tappe blod! Det finnes tilsvarende tabletter i helsekost, men de er dyrere. Du kan evt starte BARE med kromtabletten, den inneholder i hvert tilfelle både kalsium og kalium som er svært viktige i starten)
Og ellers om det er noe annet å bidra med, så er det bare å komme med tips.. (har boka, men ikke tilgang til diskusjonsforumet på ketolyse.no)
(Du finner masse oppskrifter her i forumet helt gratis. Etterhvert blir du mindre opptatt av mat det hele blir enklere for deg)
Puuh.
(Lykke til MVH Torkil) 
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
|