Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-07, 11:19   #4
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Til oss som vil spare penger på mat?

Det trenger ikke nødvendigvis være så dyrt å spise lavkarbo. Etter å ha drevet litt regnskapsføring har jeg funnet ut at jeg bruker under 2000,- i måneden på mat. Og da snakker vi eksklusive kjøttvarer og fancy oster og økologiske grønnsaker osv. Etter en lengre stund på lavkarbo går nemlig matinntaket veldig ned. En pakke kjøttdeig varer fire ganger lenger enn tidligere.

Hvis du allikevel er ute etter billig lavkarbo så er kjøttdeig på tilbud ok. Tunfisk. Frosne kyllinglår. Fisk generelt. Lever. Lungemos. Fleskepølse. Egg fra invandrersjappe til 1,- kr stykket. Ribbe. Cluet er stort sett å begrense mengden. Det er i alle fall det jeg har funnet ut da.