Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-07, 04:23   #16
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Skal vi skravle litt da??

ja det er nok lurt å ha delmål.. spesielt når vi har så lang vei å gå så en ikke mister motet etter hvert.. jeg begynte tickeren min på 5 kilo ned.. når jeg greide utvidet jeg den med 5 kilo til.. slik tar jeg fem kilo i gangen til jeg når mitt første del mål som er å komme under 40 i BMI, og det er jo ikke lenge til.. håper jeg greier det innen februar.. Neste del mål er å gå ned tilsammen 10 kilo til slik at jeg kan få Metformin, som jeg håper kan blant annet hjelpe til med videre vektnedgang..

Og det er viktig å gi seg selv belønninger når en når målet.. jeg skal kjøpe meg ny mobil når jeg når første delmål.. og ett par nye bukser når jeg når andre delmål.. da trenger jeg det tror jeg.. jeg har vel ettpar liggende i skapet på vent.. greit å ha klær i fra 56 og ned til 46 liggende selv om de som har størrelse 46 har vel gått av moten for lenge siden.. ha-ha.. men jeg har lovet meg selv at jeg skal kaste/gi bort klærne etterhvert som de blir for store.. for jeg får aldri bruk for dem igjen..

ble masse tanker i full fart.. nei nå er klokken alt for mye.. spesielt når det kommer ei lita ei kl halv 8 hoppende opp i sengen min og lurer på om vi skal stå opp nå passelig trøtt da ja..

det er da jeg sender en takk til Canal Digital for Playhouse Disney..

God natt

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat