Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-07, 20:13   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Til dere som vil spare penger på røyk...!

.... bare hvisker det noen andre her også har sagt jeg. Den eneste måten å spare penger på røyk er å lavære å røyke - eller evt. røyke mindre

Og om dere som røyker hadde sett med egne øyne hvor mye bedre/klarere/renere huden blir, - hvor mye hvitere tennene blir (man får også mindre tannstein, mindre hull og kan spare masse på tannlegeutgifter, - om an da går til tannlegen i det hele tatt), hvor mye bedre alt smaker (jada, en FÅR smakssansen tilbake !) og hvor mye bedre en lukter.....ja, alt lukter (for en får pinadø luktesansen tilbake også !) - så er jeg sikker på at det hadde vært et lite hakk lettere å slutte... kanskje.

Men det var visst ikke det tråden handlet om nei....

Unnskyld !