Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-07, 19:54   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg ikke ned?

Er det South Beach eller Ketolysekuren du følger ? Det står South Beach i filosofien din og men du poster i Ketolyseforumet ?

Er det South Beach du følger spiser du for mye fett og for mye karber

Er det Ketolysekuren må du kanskje under 20 karber for å få vekttapet i gang. Måltidene dine ser flott ut, men jeg ville har prøvd følgende endringer:

• kutt ut kaffen, eller skift til koffeinfri. I lavkarbokretser er det en kjent sak at mange ikke tåler koffeinholdig drikke - at det hemmer vekttapet hos enkelte.
  • kutt ned på fløte, mange opplever at større mengder med fløte hemmer vekttap. Kutt ned på meierifett og bruk mer oljer.
  • kutt ut det kveldsmåltidet med avocado. Avocado er sundt og godt, men dessverre er også avocado vekttap hemmende for noen. Hold deg til max 1/2 til dagen. Kremfløte er tidligere nevt. Baconchips er salt og binder vann. Noen av tupene inneholder også sukker.
I tillegg ville jeg variert grønnsakene mer. Agurk inneholder hovedsaklig vann(det samme gjør isberg salat).

Du trenger også kosttilskudd. Om du har bestilt ketolysepillene bedrer det seg sikkert når du har fått dem. Ellers ser det bra ut syns jeg. Du kan ikke gi opp ettr så kort tid. Det løsner nok. Om du har utslag på stix eller ikke betyr mindre. Noen får aldri utslag, selv om de er i ketose. Jeg tror som sagt at du muligens spiser for mye ...... at du er en av dem som må lavere ned enn 20 på karbene for å komme igang.

Så på !!