Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-07, 21:38   #59
BiggestLooser
Medlem

BiggestLooser sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 62
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny ketosetest.

Jeg tok en ny ketotest i dag og den hadde et noe sterkere utslag enn på mandag. Mandag var det 1+ og i dag 2+. Merkelig nok slo den ut på leukocytter også som er hvite blodlegemer. Hmmm.....men jeg vil ta en ny test på fredag hvis mulig.

De "plagene" jeg har hatt er litt energiløshet av og til, løs mage og småkvalme. Energiløsheten har jeg hatt selv nå jeg har fulgt en annen mer trasisjonell kostfilosi så det er ikke nye nytt. Jeg blir trøttere tidligere på kvelden og det er jeg egentlig glad for siden jeg legger meg tidligere og får mer søvn. Søvnen er mer uavbrutt siden jeg kun en gang siden jeg starta for to uker sider har måttet stå opp for å tisse.

Blodsukkeret er fremdeles høyt, men det er stabilt. Jeg teller kun karber og er opptatt av å få i meg nok fett. Når jeg ser hvor mange kalorier jeg spiser daglig får jeg et lite sjokk. Det er mellom 1900 til 3500. Den gamle slanketankegangen dukker litt opp jeg jeg får et lite stikk av "vil jeg gå ned på dette nivået". Det var kun nedgang første uken og siden har det egentlig gått litt opp rent vektmessig.

Mannen min og meg har offisiell felles veiing og kroppsmål i morgen. Vi legger dette til den første i hver måned. Det blir interessant å se trenden fra 1. januar.

BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat