Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-07, 15:05   #6
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Omega3 og hudproblemer

Takk for tips!
Har prøvd linfrøolje som smakte såpass vondt at jeg var redd for at den var blitt harsk med en gang jeg åpnet den. Ble lagret forskriftsmessig, men siden jeg var så skeptisk, har jeg brukt den så lite at den nok er harsk nå i hvert fall. Hvor lenge skal slik olje (det var Lindbergs) holde i åpnet tilstand i kjøleskapet?
Jeg tåler heller ikke nøtter i særlig grad, så jeg må være veldig forsiktig også der, og siden jeg i hele mitt voksne liv stort sett har unngått fett i store mengder, og skydd slike som jeg ikke har følt meg vel med, så har jeg nok noe å ta igjen der for å oppnå balanse. Jeg spiste altfor mye brød og andre karbohydrater...
Prøvde et annet merke jeg ikke husker hva heter nå med Omega3.

Det er en type kapsler som inneholder både Omega 3, - 6 og - 9. Har du prøvd denne Solan, og kan dette være noe jeg skal ta sjansen på?

Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat