Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-07, 03:10   #4
Nattesjel
Medlem

Nattesjel sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Quebec, Canada
Alder: 43
Nattesjel er ny på veien

Sv: Skal vi skravle litt da??

Har akkurat funnet dette stedet selv!

Jeg driver med litt pilates, også blir det noen spaserturer i løpet av uka når man ikke har halsbetennelse og er forkjøla da... Pilates er absolutt å anbefale. Har ett hjemme-sett som jeg kjøpte gjennom netthandelen.no - ganske greit opplegg, skal kjøpe meg en DVD en gang snart sånn at jeg får gjort flere forskjellige øvelser. Har dessuten en mini-stepper (steppe-maskin sak) som jeg går på!

Når det kommer til spising, så har jeg de siste 4 årene stort sett bare spist ett måltid om dagen. Noe som antagelig har stagnert alt som heter forbrenning i kroppen min. Jeg kan vel kanskje sammenlignes med en bine som går i hi om vinteren? Denne siste uken har jeg fulgt ett måltidsprogram hos vektklubben.no, og følt meg generelt bedre i form, men fikk ikke noe særlig resultat - enda. Ser litt på ketolyse-kuren akkurat nå og funderer på om jeg skal bestille meg den boka for å titte nærmere på det.

Utfordringen min er at jeg har ikke den beste økonomien i verden; jeg er trossalt vant til å bare spise én gang om dagen. Med knappe 2500,- å leve for i måneden så kan det bli litt vanskelig å skulle spise masse kjøtt (ketolyse-kuren) som er henholdsvist dyrt i norske matbutikker... men vi får vel se.

Lykke til!

.•¨¯`•.•¨¯`•. Min Journal .•¨¯`•.•¨¯`•.

Nattesjel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat