Heisann! Melder meg på her jeg også. Fant dette forumet i natt når jeg satt og så igjennom en del ting på vektklubb.no. Kanskje fordi jeg hadde større forventninger til kostholdsplanene der, men hadde minimal uttelling den første uka... Ja, jeg er et av de menneskene i verden som er ufattelig utålmodige... tålmodighet er en dyd? Jammen så er vel ikke jeg veldig dydig av meg da... Men, men... fant så siden ketolyse.no, og funderer nå på å bestille meg den boka. Lurer på sånn i farta om det er strengt tatt nødvendig å kjøpe seg mineraltilskudd når man skal drive med ketolyse-greia? Lurer også på om det blir et problem i henhold til kuren at jeg til tider har insomnia, og er generelt et nattemenneske..? Dvs. måltider blir ikke akkurat til 'normale' tider. Forskyv 'normal' med rundt 6 timer, så har du meg i et nøtteskall... Uansett.. her er jeg, gleder meg til å se hva jeg kan få til ved å legge om på kostholdet. Håper på det beste da... Også gleder jeg meg selvfølgelig til å kanskje bli kjent med nye mennesker rundt om kring..