Tråd: Sugen...
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-07, 20:57   #22
Matvrak
Juniormedlem

Matvrak sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 43
Matvrak er på en erverdig vei

Sv: Sugen...

Tusen takk til dere alle for nyttige svar! Nå var det vel strengt tatt ikke jeg som var skeptisk til brus eller kaffe.. Jeg har nettopp spist Heistad gele, og den var god! Nå skal jeg lage meg litt eggerøre, og så skal jeg prøve å lage ostechips.

Jeg er ikke sikker på om jeg har fått i meg nok fett. Føler selv at jeg spiser mye mer fett enn det jeg er vant til, men kanskje jeg må bli enda flinkere..

Jeg har lest boken ut og inn, så jeg vet godt hva som står der. Bare så det er sagt! MEN jeg tror kanskje jeg vet hvorfor suget er der og hvorfor jeg gikk på en smell i går. Jeg har nemlig gått på denne kuren i tre uker nå, og har ikke gått ned noe siden første uken da jeg gikk ned tre kg. Jeg skjønner ikke hva det er, men jeg vet at jeg drikker lite vann. Kanskje er det for lite fett, der også..? Jeg veier ingenting, men spiser grønt til hvert måltid. Eggerøre med skinke til frokost hver dag. Bearnaise eller bretagnesaus til middag med salat eller wokgrønnsaker som bader i fett. På kvelden er jeg ikke flink til å spise "ordentlig" mat, det blir ofte baconsnacks eller krem.. Krem har jeg fått totalt dilla på.. Men det er jo mye fett i krem..?

Matvrak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat