Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-04, 18:05   #1
lilleblubba
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2004
Alder: 58
lilleblubba er på en erverdig vei
Thumbs up

jeg har ikke SB boken, går dette bra tro?

Hei hei folkens, jeg har nå sittet og lest massevis av innlegg. Dere er kjempeflinke alle sammen!!!! Jeg begynte på fase 1 SB i dag. Er utrolig stolt over at jeg endelig har kommet i gang. Jeg har et par bekjente som har gått ned 5-6 kg første to ukene, men de har bøkene. Jeg har smuglest i bøkene deres, kopiert fase 1's ja og nei mat, og fått tips og råd sånn sett. Men, jeg er kjemperedd for at jeg skal kjøre meg helt fast og gå lei av "ensidig" kosthold. Har prøvd diverse slankekurer uten at de har fungert for meg. Jeg gikk på Grete Roede kurs 1 for snart 2 år siden, gikk ned nøyaktig 3 kg og da sa det stopp. Jeg må vel si at jeg gikk alene på kurs 1 alle de andre var i kurs 2 og 3. Jeg synes det ble mye venninne snakk rundt kursbordet og litt lite tips og fag fra kursleder. Så Grete Roede ble et dyrt og skuffende opplegg for min del.
Jeg tror jeg kanskje har større sjanser til å lykkes her. Virker som om forskjellen her er å spise seg glad og mett, mens GR var mer sult og gnag for mitt vedkommende. Faktisk er 1200 kcal litt lite tror jeg??? Jeg er ikke så stor egentlig, bare 167 høy og 60 kg. I min jobb er jeg stadig i kontakt med kvinner som er både like høye, men tyngre enn meg - og som jeg synes ser så mye bedre ut enn meg også. Er det ikke rart?
Jeg sykler hver eneste dag til og fra jobb, så jeg mener jeg får mosjon nok der. Går også en lang tur i ny og ne for å få litt ekstra.

Ok utgangsvekten min er 60 kg, jeg skal se hva jeg klarer på 2 uker. Tips og råd og vink mottas med ekstremt stort takk.

Lilleblubba

lilleblubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SB Svar med sitat