|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Heisann, jeg er Lil@, en alenemor på 24 år...med en vekt som viser 114 kg, og raver 170cm over bakken.
Jeg har alltid vært overvektig, begge foreldrene mine er det, og begge brødrene mine.
Jeg veide 116 kg da jeg ble gravid første gang, gikk ned 21 kg på de 9 mnd jeg gikk gravid og ytterligere 2 de påfølgende 2 ukene.
Gikk sakte men sikkert oppover igjen, uten at jeg egentlig merket det sånn veldig.
Vekten stoppet igjen på 116 kg..
Da jeg ble gravid med nr to, var vekten fortsatt 116, og denne gangen gikk jeg ned 9 kg i svangerskapet, og ytterligere 7 kg etterpå slik at vekten stoppet på 100 kg etter 3-4 mnd.
Gikk inn i en dyp depresjon, og vekten føk opp til 125 kg... der var jeg for nøyaktig ett år siden.
Har på ett år, klart å gå ned 15 kg, for så å gå opp og ned de 5 kg ørten ganger det siste halve året.
Jeg er idag stabil på ca 113-115 kg, og kommer meg ingen vei.
Jeg har tatt reductil i ett år, med pauser i mellom.
Hentet meg ny respet og pakke i dag... og kom deretter over dette.
Jeg var sto fornøyd da jeg veide 93 kg, men jeg vil ned til en vekt som gir meg mageplastikk...og det er nok nærmerer 70 om jeg ikke tar feil.
Jeg setter mitt første mål på 99 kg, delmål 2 på 89 kg og Hovedmål på 80 kg... så får vi se, om jeg kommer meg, slik at jeg kan ta sats på de siste ti senere.
Kunne vi hatt en skravletråd og litt sånt kanskje... ikke bare en presantasjonstråd.
|