Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-07, 19:53   #4
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Brød med kli?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Min kruskakli har 8 karber pr 100 gam. Står det på pakka. Og 50 gram fiber som allerede er trukket fra (og de skal jo ikke regnes). Det er EU-standard og gjennomført regnemåte i EU/EØS land.

Kan du se hvor kruskaklien du har er kjøpt er produsert/pakket hen ? Utenfor EU har de ikke trukket fra fiber på forhånd ser du, -og da må du trekke fra fiberet sjøl. Det er ikke mulig at kruskakli har så mange netto karber som står på pakka di !

Tuuuusen takk Nille for svar

Jeg løp på kjøkkenet og hentet kruskaklipakken min jeg, og der står det:

Det er Regal som har laget den (en gul pappeske ) forbrukerkontakt er cerealia foods i Oslo
ooog så står det at det er 20 karb derav 2 er sukker
i tillegg er det 50 g kostfiber 15 g proteiner og 3.6 gr fett.

og litt annet også da...

de hadde bare denne kruskaklien, finnes det andre produsenter?? og hvor kan jeg få kjøpt dem da?

Takker på forhånd

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat