Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-07, 13:02   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva går Ketolyse kuren ut på?

Hepp! Velkommen hit
I starten kan det virke som om det ikke er noe som helst man kan spise, men det stemmer ikke! Når man vel får "omprogrammert" seg en smule, og venner seg til å lese næringsinnhold i mat, og vet å skille på gode og dårlige matvarer, så blir det som noe helt naturlig.
Jeg vil anbefale det å kjøpe boka om Ketolysekuren, og følge den (om du ikke allerede har gjort det). Torkild som har skrevet boka er også her inne, så du kan jo lese litt av postene hans.
Det er også et voldsomt arsenal av herrlige oppskrifter på lavkarbomanér her inne på forumet. Så bare sett i gang og les!

Når det gjelder hva du bør drikke, så er første tommelfingerregel vann, og atter vann. Minst et par liter om dagen!
Jeg har personlig ikke kuttet ut kaffe, enkelte merker at kaffe påvirker vektnedgangen, og slutter med det mens de går ned. Dette er vel noe man bør føle på selv. Ellers er grønn te, og te uten koffein et bra substitutt! Sunt er det også.

Lykke til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat