Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-07, 01:29   #9
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hva spiser dere som snacs?

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Peanøtter inneholder ofte en muggsopp som produserer et giftstoff som kalles aflatoksin. Det er ikke rart at mange er allergisk mot det. Bare som en fun fact liksom.

Dette gjelder mest usaltede peanøtter, så det er nok en grunn til å spise salte peanøtter.

Jeg spiser egentlig det jeg har lyst på. Men det gjelder å begrense seg da. Men jeg spiser Atkins til vanlig og prøver 1-2 ganger i uka å unne meg noe annet for å ha litt mer variasjon. Dette kan være en sjokolade (max 100 g), peanøtter og pepsi max, en liten hjemmelaget pizza osv.

Noen som har prøvd Cola Light med Sucralose? Værste brusen jeg har smakt! Zero er mye bedre men ingen slår Pepsi Max.