Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-07, 16:48   #56
BiggestLooser
Medlem

BiggestLooser sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Canada, tidligere Arendal.
Alder: 62
BiggestLooser har en fantastisk aura rundt segBiggestLooser har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Sv: Min vei mot bedre helse.

Det er godt å være tilbake og ferdig med øyebehandlingen for denne gang. Det var smertefullt nå også. Sykepleiren sa at det var fordi øyelegen nå konsentrerte seg om områder på netthinnen som var forsynt med mer nerver. Selvfølgelig svir det og gjør vondt når det brennes 400 små hull med laser i hver øye. Jeg fikk Tylenol 3 som tilsvarer Paralgin Forte mot smertene. Heldigvis var jeg ikke den siste som ble tatt denne gangen og var tidlig ferdig. Vi reiste rett hjem etterpå og var heldige og kom hjem like før det ble mørkt.

Været var fantastisk alle dagene vi var der. Det var kaldt men solskinn. Nesten påskevær vil jeg si.

Gardinhandelen gikk forholdsvis greit. Men fysj for noen priser selv her i Canada. Hvis jeg skulle kun kjøpt gardin til et vindu kunne jeg spandert litt ekstra med penger, men jeg trengte til hele huset. Gardiner, stenger og det hele. Jeg mangler nå kun til stua, gangen og bakdøra. Det er mulig at jeg bestiller fra Sears katalogen. De har masse flotte gardiner og et helt fantastisk utvalg.

Jeg må tilbake for i allefall minst en øyebehandling til. Han vurderer nå fra gang til gang.

Jeg går fremdeles på ketolyse. Det gikk greit selv om jeg var borte. Jeg spiste frokost til både frokost, lunsj og middag. Stekte egg, bacon og stekte pølser. En dag hadde jeg hamburgersteak (løvbiff?) med stekte egg. Jeg ba om ekstra bacon isteden for rista brød og stekte poteter. Jeg elsker kanadisk frokost.

BiggestLooser er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav glykemisk belastning. Svar med sitat