Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-07, 23:37   #39
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Drikk mye vann - men hvordan er egentlig vannet?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det er jeg enig i Frøy, vi skal ikke behøve å kjøpe vann. Men noen steder MÅ de. Når vannet til og med SER skittent ut.... Visst kan det virke upraktisk, men du blir vant til det og. I USA klarer jeg ikke smaken på vannet for der smaker det sterkt av klor. Tenkte ikke på at det var upraktisk med vann fra flaske til alt vi skulle spise/drikke.... Gjør alltid det når vi er på ferie ellers og. Gemte meg bort en gang på Tenerife. Skylte tennene etter tannpussen med vann fra springen - *pføy* det var ille. Vi kjøpte 10 liters dunker med vann som vi helte over på mindre flasker og satte i kjøleskapet etterhvert som i trengte. No problem der heller.

Usj, det høres guffent ut ja ...

I Russland drakk jeg alt for lite, for det var et evig pes å finne butikker som solgte vann, og ofte tok vi feil og kjøpte mineralvann ... Lunkent, dovent mineralvann er ikke noe særlig hverken å drikke eller å pusse tennner i synes jeg

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat