|
Sv: Min vei mot bedre helse.
Dag 4 på lavkarbo. Jeg føler meg normal igjen. Normalt med energi og ingen hodepine. Litt tendens til løs mage. Jeg føler ikke ennå den fantastiske økningen i energi som det ofte snakkes om i forbindelse med ketose. Nå vet jeg ennå ikke om jeg faktisk er i ketose. Jeg vil sjekke det på onsdag ved å be om stix fra sykepleieren. Jeg er bare så fornøyd med å føle meg helt ok uten karbe cravings og noe ubehag
Blodtrykket mitt er fremdeles normal. I det øvre skiktet av normalområdet. Mitt morgen blodsukker har ennå ikke blitt påvirket av lavkarbo. I dag var det høyere enn vanlig. Det ligger vanligvis på mellom 8 og 9, men i dag var det på hele 10,5. Skjønner ingenting. Forrige gang jeg prøvde i lavkarbo i to dager var det lavt og stabilt fra dag 1.
Men jeg vil gi det tid. Jeg bruker fremdeles uendret dose av Avandia og Metformin. Det er mulig at leveren min har økt produksjonen av glucagon som får blodsukkeret til å stige. Jeg vil muligens ta blodsukker profil i morgen. Det er når jeg tar blodsukker før og to timer etter hvert måltid gjennom dagen og ved sengetid.

|