Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 18:17   #37
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Perspektiv - Advarsel ! Sterkt bilde

Jeg synes det er bra at folk tar bilder for å vise at alle mennesker ikke lever i velstand og har det bra. Det er snakk om de uskyldigste av alle her, nemligbarna, og jeg velger å tro at fotografen ikke er et"monster" men et menneske, som etter å ha tatt bilde, fikk store problemer. Han gjorde som han fikk beskjed om, og hjalp ikke barnet, men det var tydeligvis det værste han har gjort.

min svoger sier at han ikke leser aviser eller ser nyheter, for da dør ikke folk. Jeg mener vi ikke kan skjerme oss for alt som er ubehagelig i verden. Dette er en del av verden det også, og vi har så godt av å bli minnet på hvor godt vi egentlig har det, for i forhold til veldig mange blir mine problemer veldig små...