Tråd: Drømmer
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 14:17   #2
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Drømmer

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I perioder har jeg veldig mye syke drømmer! Som regel veldig mye negative ting, men ikke marereitt. I tillegg er de fulle av stress, jeg våkner med hjertebank og dårlig følelse. Jeg har trodd at det har vært i perioder hvor det har skjedd mye ellers i livet, og derfor har vært stressrelatert, men i nå etter jul har jeg begynt å lure på om de kan ha andre årsaker. I jula var jeg nemlig veldig lite restriktiv i forhold til karber og sukker, og da tok drømmene helt av igjen. Så nå lurer jeg rett og slett på om det er sukkeret som får hodet og underbevisstheten til å gå helt i spinn? Noen andre som har erfaring med det?

Jepp. Helt klart en sammenheng, iallefall for meg. Tilogmed vanskeligere å stå opp dagen etter mye karbe/sukkerinntak...

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat