Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 11:41   #25
stinasol
Seniormedlem

stinasol sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 45
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Perspektiv - Advarsel ! Sterkt bilde

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Bilder må brukes og sterke bilder skal brukes, men skal man legge ut slikt på et forum må man vurdere om det er riktig å gjøre det akkurat på det forumet.

Vi ser sterke bilder hver dag, i nyhetene og i aviser.. Det er helt frivillig, vi oppsøker dette for å få en oversikt over hvilke grusomheter som skjer i verden til enhver tid.

Å legge et slikt bilde på et kostholdforum og å linke det til fedme blir for far-out for meg. Når jeg velger hvilke forum jeg frekventerer så betyr ikke det bare at jeg velger meg noe (som kosthold i dette tilfellet), det betyr og at jeg velger bort noe! Jeg ville aldri gått inn på et forum som dreier som om sterke bilder og jeg ville aldri i verden ha lagt ut et slikt bilde på hvilket som helst forum.

Vi kan aldri garantere oss mot å se slike bilder og linker, men man må få lov til å si at dette liker vi ikke og vi må få mene at dette ikke hører hjemme her inne, selv under utenfor tema. Det betyr ikke at vi er totalt blinde for den enorme urettferdighet som eksisterer.

takk,du skriver det sånn jeg gjerne vil..er desverre ikke så flink å ordlegge meg når jeg skal skrive..men er helt enig i dette...

stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat