Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 09:24   #22
Solan
Medlem

Solan sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Grimstad
Alder: 59
Solan er ny på veien

Fra trådposter

Helt greit for meg at overskriften endres. Om det skal fjernes ... hvis admin ønsker det, kan de fjerne posten; jeg skal ikke krangle på det.

Slike katastrofer i moderne tid er ikke et utslag av naturens luner men av menneskelig vanstyre. Det kan skje overalt, til og med i vår egen nærhet, slik som som tyskerne under blokaden mot slutten av 1. verdenskrig og jødene i konsentrasjonsleire under 2. verdenskrig. Så ja, det er menneskers skyld at det barnet ser slik ut. Men det er ikke maten vi spiser som er den maten det barnet ikke har fått. Det er politisk vanstyre som har skylda; eksperter fra det som het Lanbrukshøyskolen regnet ut at Etiopia alene har landbrukskapasitet nok tilå fø hele Afrika.

Hvorfor jeg postet bildet: Ta vare på ungene dine! Jeg har så små unger selv, så det skar ekstra dypt inn i hjerterota da jeg så bildet; det var nesten en følelsesmessig knerefleks å videreformidle det. Ta vare på fremtida; la det aldri bli slikt politisk vanstyre der barna dine bor. Jeg er faktisk bekymret for at slikt kan skje også her. Ikke innen 10 år, men det kan skje innen vår eller våre barns levetid. Vi er ikke immune mot politisk vanstyre.

Sist redigert av Solan : 14-01-07 kl 12:22.
Solan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen mix; utforsker Weston A Price / Mary Enig / Sally Fallon Svar med sitat