Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-07, 17:00   #26
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Drikk mye vann - men hvordan er egentlig vannet?

Opprinnelig lagt inn av Bolla Piggsvin, her.

Vet ikke helt på Østkanten, hvis du mener indre øst. Vi nordafor Sinsenkrysset får i hvert fall vannet fra Maridalsvannet, og egentlig skal jeg ikke klage på smaken - annet enn at de klorer så forferdelig noen ganger. Lurer jo på hvorfor de gjør det - klor bruker man jo ofte for å drepe bakterier... Siden jeg synes kroppen fungerer mye bedre når jeg renser med Vivatap, kan det jo hende det er klor jeg reagerer på. Det er vel ikke akkurat sunt å få i seg for mye av det Har forresten hørt at vannledningene her omkring er veldig gamle og dårlige. Det er ikke sikkert selve vannet er så ille i utgangspunktet, kanskje det skyldes ledningsnettet? Jeg fortsetter i hvert fall med min Vivatap (eller Sangovin - samme sak). Enten det er troa eller hva det er, så føler jeg meg bedre med det, og det koster en bagatell (ca. 20 kroner for å rense 36 liter vann).

ja, det kan hende en sjelden gang at det smaker litt klorete av vannet, men ikke ofte. jeg kan virkelig ikke klage på springvannet her på grünerløkka, og kan jo godt være vi får vannet vårt fra maridalsvannet vi også, virker jo logisk.
husker romkompisen min fra tida i vika påsto at vannet vi fikk i springen der var filtrert kloakk jeg håper han bare sa det for å beskrive smaken!!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat