Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-07, 18:56   #8
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Noen spm.. ang lunsj og youghurt

Opprinnelig lagt inn av Snøkrystall, her.

Hei.

Jeg begynner på ketolysekuren etter nyttår, og min mann har lyst til å prøve han også. Men han er litt usikker på hva han kan spise. Han lurer f.eks p hva han kan spise til frokost og lunsj. Han har ikke mulighet til å kjøpe noe mens han er på jobb, så det må lages hjemme før han drar.
Forslag?

Og kan man forresten spise youghurt på denne kuren?

Hei
Gratulerer med deres felles prosjekt. Det skal bli morsomt å se hvordan det går.
Mannen kan ta med en boks med blandet salat til lunsj. Det må være noe man blir mett av. Salat med litt tomat, paprika, agurk, stilkselleri, kjøtt( skinke, kylling, tunfisk, laks, ) og/eller ost. Ha på en fet rømmedressing.

Til middag er det kjøtt/fisk med kokte grønnsaker eller salat. en god fet saus til

Dere finner mange gode oppskrifter i boken eller her på dette forum.

Lykke til
Torkil

Ps Youghurt går ikke. forklaringen finner du i boken "slank med ketolysekuren"

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat