Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-04, 11:19   #4
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Takk for denne, nille !

Opprinnelig lagt inn av Nille

For min del viser den 7 % mer enn Tanita vekten for 2,5 mnd siden. Den viser 4 % mer enn www.mybodycomp.com (som krever flere mål) - så nei, - jeg tror ikke denne er særlig nøyaktig. Heldigvis

Takk for denne, nille ! Har ikke sett den før nå .Jeg har opprettet en konto og skal måle i morgen før frokost. Man skal både måle waist og abdomen. Er waist der midjen er smalest og abdomen rundt navelen? Hoftene ville jeg målt der rumpa er bredest - riktig?
Arm - rundt biceps, tykkeste område? Forearm = arm mellom albue og håndledd - tykkeste punkt? Låret - skal det også måles rundt det tykkeste område - det vil si ganske øverst.
Og så skuldre??? Det skjønte jeg ikke.

Ha en frisk dag!
marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat