Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-06, 13:28   #995
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 39
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Nå er vi snart i mål ja vi klarte det ikke i fjor gjorde vi vel?

Nå fikk jeg nettopp telefon fra legen.. tok sin tid.. men jeg skulle bare stikke innom i løpet av dagen.. små nervøs førstegansgravid med mye blødninger er ikke det gøyeste for legen å være borti sikkert vil ikke være vanskelig heller.. men når jeg ikke kjenner spart og blør mye i noen timer så blir man litt nervøs..

nå har jeg nettopp sett programmet om katie melua fra i går på nrk, greit med hardiskopptaker innimellom. gleder meg til å se konserten med henne i morgen.. eller blir vel lørdag siden jeg sikkert kommer til å glemme det. har derfor allerede satt den på opptak.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat