|
Sv: Tusentråden 2006
vi må faktisk bytte litt i år.. desverre.. fikk 2 vedkorger.. og 2 peisblåsere. så det ene sette må byttes.. det har en verdig på 750kr så det er ikke så bra å bare ta vare på det..
ellers så må vi bytte et strykejærn fordi vi har.. men det har ikke svigermor fått med seg..
skulle gjærne ha bytta en suppeterin vi fikk og.. det hører til juleservicet mitt men jeg ønsket meg ikke den. Fordi den koster 2049kr og er pitteliten og jeg serverer veldig skjeldent suppe til jul. den kan jo sefølgelig brukes til poteter eller kålerabistappe og.. men jeg trenger den ikke.. alt for dyr til å ha stående.. Men det er ikke suppeterinen i seg selv som er "problemet", vi fikk den fordi svigerbror fikk xbox, derfor skulle Thomas få noe av samme verdi.. dette var faren hans sin ide.. og så bestemte moren at da skulle vi få suppeterin. Thomas har ikke akkurat ønsket seg det men den er kjøpt i firkløveren for langt over 1 år siden... da svigermor kjøpte ALT til mitt service sån at ingen andre kan kjøpe til meg. og jeg får alt selv om jeg ikke har lyst på det (prøver å ikke virke utakknemlig, men finnes viktigere ting vi trenger enn dette servicet jeg ble tvungen til å samle på)

|