Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-06, 13:12   #979
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Nyttårsforsetter har ikke jeg heller lenger - av samme grunn som Nomma.... men jeg føler meg mer optimistisk enn lenge før 2007. Maten går på skinner, treningen burde vært bedre - jeg tror jeg skal prøve meg på yoga igjen, kroppen er blitt så stiv og tung å bevege pga revmatisme, og jeg vet fra tidligere forsøk at yoga hjelper. Det er liksom bare å komme i gang da . Går over i full stilling fra årsskiftet, nå har jeg levd et "luksusliv" i 80% lenge nok i følge bankkontoen min.. må vel tenke litt på pensjon også etter hvert.
Ja, og så sitter jeg på jobb og kjeeeeder meg - nesten ingen andre her, og ingen som skal ha hjelp heller. Har fri til 2. januar etter denne dagen .

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat