|
Sv: Er du fornøyd med årest "fangst"?
Av sønn & svigerdatter: Stor boks fra Oliviero & Co. med masse snadder oppi. Den var til meg. Og sambo fikk skipsnål med golfkølle på...
Av Ella: Kalender med bilde av den unge damen + et maleri hun har malt helt selv.
Av svigers: 2 rødvinsglass (kunstglass) laget av en glasskunstner jeg ikke husker navnet på, men de er skikkelig fine
Av svigerinne I & nieser: Glassfugl laget av glasskunstner jeg heller ikke husker navnet på
Av svigerinne II: 2 hjerter med gåsunger og "vinger". Skal ta bilde for de kan ikke beskrives. + en juleaktig dekorasjon til bord/vindu. Hun er blomsterdekoratør og lager mye fint. Og en flott bok om regnskogen.
Ellers har vi avtalt med mine forelder og diverse andre venner/familie at vi ikke gir hverandre presanger. Og jeg og sambo avtalte at peisen er vår julepresang til hverandre...
Jeg kjøpte meg (enda et) Pilgrim smykke rett før jul. Presang fra meg til meg.. fordi jeg fortjener det
Fornøyd med alt jeg, siden jeg egentlig ikke hadde ventet noe særlig. Mye kjekkere å gi og se folks reasjon på gavene syns jeg