Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-06, 12:25   #977
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Synd jeg måtte slette deg Titti (reglene sier at samme poster ikke kan poste to poster etter hverandre i denne trpden), for budskapet du hadde i den slettede meldingen var veldig viktig. Derfor skriver jeg 50 ord sjøl + at jeg quoter din melding. Da blir det riktig (tror jeg). Men så har jeg ikke 50 ord enda.. Da får jeg spørre om alle fikk med seg ha som havnet i kjøleskapet til sambo's julaften ? Det har jeg skrevet om i en tidligere post her....

Så til Tittis melding:

Opprinnelig lagt inn av Titti

Nå mangler det bare 25 innlegg her, det burde vel gå greit, fortsatt noen dager igjen av 2006
Det var bare det å få innleggene lange nok da, tilfelle det blir gjort sensur
Er det noen som har noen nyttårsforsetter for 2007 da?