Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-06, 01:58   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva er julemenyen deres?

Julaften til lunch lagde jeg rekesalat med egg, for naboen (som har fiskebutikk) avleverte 2 kilo lille julaften. Det ble to skiver med nøttebrød og et lass rekesalat til brunch. Om kvelden spiste jeg svinestek, en liten potet, litt hjemmelaget surkål og brun saus. "Noen" hadde glemt å lage grønnsaker til meg () og bare kjøtt og saus så litt teit ut. Og selv etter et par Sarah før vi dro var jeg jo litt sulten da. Til dessert riskrem. Litt mer riskrem enn jeg hadde godt av. Og det fikk jeg betale for. Lå våken halve natta. Kvalm og uvell, slik jeg blir av potet og ris.....

Idag trente jeg før frokost/lunch og spiste så mozzarella/tomat/basilikum salat + 2 skiver juleskinke med tapenade på. I kveld ble det helstekt indrefilet med stekt løk, grønn salat, waldorf salat og deilig soppsaus. En skje med hermetisk frukt med flere skjeer krem på. Hjemmelagde Sarah Berhard og hjemmelagte marsipan.

I morgen blir det røkelaks og eggerøre + brokkoli til lunch og hjemmelagte juleskinke med frisk asparges + en eller annen form for saus til middag.

Onsdag blir det salat på jobb (med enten kylling eller krepsehaler) og
middag hos mor om kvelden. De vil ikke si hva vi får, men jeg tror det blir ribbe, for de hadde pinnekjøtt julaften. De er Lindbergere begge to, så regner med at det blir bra.