Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-06, 12:28   #941
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Poden blir bare mer og mer oppskrudd jo mer det nærmer seg jul. Han vet omtrent ikke hvor han skal gjøre av seg, og hopper og spretter og danser, og klarer hverken sitte eller stå i ro. Langt mindre sove. Januar pleier erfaringsmessig å bli sånn: Hæ? Ikke mere gaver?
Hele desember har jo vært en eneste lang gavemåned. Med kalender og bursdagsgaver som blir spredd utover og så jul til slutt.
Jeg tenker liksom på min egen barndom, og jeg likte jo så godt å ha bursdag i mai. Det var liksom perfekt det. Men jeg tror jammen meg at denne desembermåneden er magisk for poden, og at han får en minst like fin barndomsopplevelse av bursfdager og jul som jeg hadde.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat