Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-06, 22:25   #898
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 39
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Jeg spiser sjokolade.. og den er veldig god.. men jeg prøver å slutte med sån.. må nok det ja.. men det er ikke så lett.. for den er veldig god

nå begynner jeg å glede meg til jul. Glede meg til pinnekjøtt og hjemmelaget riskrem. masse gaver og mye familie. det er kos. for første gang på 20 år skal ikke mamma være her i julen. men vi skal ut til henne i morgen og så kommer hun hjem til nyttårshelgen igjen.. Det er svigersjul uansett i år så jeg kommer nok ikke til å merke det så mye like vel.

Blir litt merkelig med første jul uten bestemor, julen hos bestemor er der jeg har de beste barndomsminnene fra.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat