Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-06, 21:37   #895
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Var det noen som sa det stygge S ordet her inne ???
Jeg laget marsipan i går, MASSE marsipan. Også fulgte jeg feil oppskrift, så den ble ikke slik jeg trodde den skulle bli, men den ble god. Også måtte jeg jo dyppe i sjokolade da..... Smeltet 300 gram 85% (Valrhona Grand Cru + Lindt Excellence Chili) sammen med 3 ss cocosa - i vannbad.... tålmooooooooodig. Avkjølte sjokoladen og dippet og duppet så sjokoladen skvatt. Også hadde jeg så mye smelta sjokolade til overs at jeg snekra noen Sarah Berharder også - og fikk dyppet dem og før sjokoladen stivna igjen.....

men det jeg skulle si - det var at jeg smakte litt underveis. Ikke bare litt heller kanksje litt mye. Iallefall har fjeset mitt tegn til at det ble litt mer enn kroppen likte. Kviser - masse små ekle kviser.... og det er sjokoladen sin skyld