Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-04, 23:34   #14
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Tusen takk alle sammen, - jeg er tilbake nå.....tror jeg. Skodda har letta litt, etter 2 1/2 dag under dyna. Gikk rett og la meg etter jobb på onsdag. Har sovet og sovet og sovet mellom hosteriene (og svetta). Har ikke vært på jobb de siste to dagene. Tror det var en klok avgjørelse. Har ikke klart å lese særlig på nettet. Bokstavene sto liksom i feil rekkefølge....

Min kjære har puslet rundt meg og lagt smoothier og annen mat. Av en eller annen grunn mistet jeg ikke matlysten. Har ikke spist optimalt... men jeg har spist

MEN nå er jeg tilbake med pekefingern min ...... tar det litt rolig i begynnelsen. Masse å lese her

Stoooor til dere alle sammen